Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μετάφραση

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2017

Της τάξης μου το άλλο μισό...

Για τη δημιουργία ενός κλίματος συνεργασίας, αλληλοεκτίμησης, αλληλοσεβασμού πολύ σημαντικό από τις πρώτες κιόλας μέρες αλλά και κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς είναι η ενίσχυση της ομάδας της τάξης μας. Δεν γίνονται όλα μαγικά ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να συνυπάρχουν, να συνεργάζονται, να σέβονται, να αλληλοβοηθιούνται μεταξύ τους. Για να αφήσουν πίσω το «εγώ» και να αγωνίζονται για το «εμείς» εντάσσουμε στο καθημερινό εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα δραστηριότητες για τη διαμόρφωση της ομάδας.

Σήμερα  παίξαμε το μουσικό παιχνίδι "Τρέχω, ψάχνω για να βρω... της τάξης μου το άλλο μισό"

Σχεδιάσαμε σε χρωματιστά χαρτόνια παιδάκια. Το "άτακτο ψαλιδάκι" της τάξης μας την ώρα που λείπαμε από το σχολείο έκοψε τα χρωματιστά ανθρωπάκια. Η αλήθεια είναι ότι το μαλώσαμε λιγάκι για την αταξία που έκανε όμως το συγχωρήσαμε γιατί ζήτησε συγνώμη. Έτσι βρήκαμε την ευκαιρία να παίξουμε ένα μουσικό παιχνίδι με τα μισά χαμογελαστά "απίθανα νηπιάκια".

Τοποθετήσαμε τα  μισά απίθανα νηπιάκια στο πάτωμα…


Μουσική παρακαλώ...



το παιχνίδι ξεκινά... Τα παιδιά χορεύουν γύρω από τα μισά ανθρωπάκια ενώ παίζει μουσική. Καθώς τρέχουν αλλάζουν μεταξύ τους  τα μισά ανθρωπάκια.  Όταν σταματήσει ο καθένας παίρνει από μισό ανθρωπάκι και ψάχνει να βρει το φίλο του που κρατάει το άλλο μισό.  Ακουμπάμε, το μισό μας φιλαράκι, το χαιρετάμε, το χαϊδεύουμε...

























Η ομάδα σε κύκλο. Όλοι μαζί χορεύουν και τραγουδούν… 




Σε ζευγαράκια τώρα χορεύουν, τραγουδούν, αγκαλιάζονται, χαϊδεύουν ο ένας τον άλλον...

μουσική παρακαλώ...


 Εγώ κι εσύ μαζί.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βάσανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί...