Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μετάφραση

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Παππού & Γιαγιά Σ' ΑΓΑΠΩ γιατί...

"Του παιδιού μου το παιδί, είναι δυο φορές παιδί" λέει ο λαός και δεν έχει άδικο


Η του Οκτώβρη κάθε χρόνο όπως αποφασίστηκε στη γενική συνέλευση του Ο.Η.Ε. το 1990, είναι αφιερωμένη στα αγαπημένα πρόσωπα όλων μας, τον παππού και τη γιαγιά  για να αποτίσει φόρο τιμής στους ανθρώπους που αγωνίζονται και βρίσκονται πάντα στο πλευρό των παιδιών τους.

Μέσα στην οικογένεια ο ρόλος του παππού και της γιαγιάς είναι πάρα πολύ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ. Η σχέση των παππούδων και των γιαγιάδων με τα εγγόνια τους ΜΟΝΑΔΙΚΗ. Η αγάπη ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗΣ. Ανεκτίμητη αξία. Βοηθούν, φροντίζουν, αγκαλιάζουν, προσέχουν, χαίρονται, συντροφεύουν, καμαρώνουν, προσφέρουν υποστήριξη και ασφάλεια, είναι πάντα εκεί, γίνονται παιδιά κοντά στα εγγόνια τους, αγαπούν και λατρεύουν χωρίς όρους...

Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα... 

Κάποτε οι παππούδες μου και οι γιαγιάδες μου ήτανε μωρά... μεγάλωσαν σαν κι εμένα και πήγανε σχολείο... έπαιζαν κι αυτοί παιχνίδια και όταν μεγάλωσαν είχαν φίλους... κι ερωτεύτηκαν... και παντρεύτηκαν... η γιαγιά μου κι ο παππούς μου έκαναν ένα μωρό, τη ΜΑΜΑ μου... και οι άλλοι δύο έκαναν ένα μωρό, τον ΜΠΑΜΠΑ μου... η μαμά σου ζούσε με την οικογένειά της ευτυχισμένη στην πόλη... κι ο μπαμπάς μου ζούσε ευτυχισμένος με την οικογένειά του στο χωριό... όταν μεγάλωσαν και οι δύο, γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν... και παντρεύτηκαν... και έκαναν ένα μωρό ΕΜΕΝΑ!!! Από τη μέρα που γεννήθηκα οι παππούδες μου και οι γιαγιάδες μου με αγαπούν πολύ... κι εγώ τους αγαπώ πάααααααααρα πολύ.


Παππούλη & Γιαγιά, σου χαρίζω μια τεράστια καρδιά και ξέρεις γιατί; Γιατί...

Με φροντίζεις... Με αγάπη με γεμίζεις
Πάντα με  βοηθάς... Όμορφα μου τραγουδάς.
Μου μαγειρεύεις... Με χαϊδεύεις
Μου τηγανίζεις πατατούλες... Με πηγαίνεις συχνά βολτούλεςς
Μου παίρνεις δωράκια... Μου δίνεις γλυκά φιλάκια
Μου κάνεις αγκαλίτσες... Κάνουμε μαζί δουλίτσες
Παραμυθάκια μου διαβάζεις.... Ποτέ δε μου φωνάζεις
Όμορφα με κοιμίζεις... Γλυκά με νανουρίζεις
Μου φτιάχνεις γλυκά... Νόστιμα φαγητά
Τρυφερά μου μιλάς... Μες στα μάτια με κοιτάς

Μια  τεράστια καρδιά γεμάτη ΑΓΑΠΗ από τα μικρά ΑΠΙΘΑΝΑ ΝΗΠΙΑΚΙΑ  για τον παππούλη και τη Γιαγιάκα.

ΠΑΠΠΟΥ... ΓΙΑΓΙΑ... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
  
















Ο παππούς και η γιαγιά μέσα από την τέχνη!!!

Πολλοί Έλληνες αλλά και ξένοι ζωγράφοι εμπνεύστηκαν και ασχολήθηκαν με τα πολυαγαπημένα μας πρόσωπα που δεν είναι άλλα από τον παππού και τη γιαγιά. Τα "Απίθανα Νηπιάκια" μας, παρατηρούν τους πίνακες, περιγράφουν, και σχολιάζουν, πρόσωπα, χρώματα, έκφραση, συναισθήματα, μιλούν για τα δικά τους συναισθήματα που δεν είναι άλλα από την αγάπη, τη χαρά, την ευτυχία, τη στοργή, την τρυφερότητα.


Η συνέχεια αύριο με πολλές πολλές εκπλήξεις για τον παππού και τη γιαγιά!!!