Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Μετάφραση

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

"Με το χέρι στην καρδιά φιλαράκι σ' αγαπώ βαθιά!!!"

Διανύουμε τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο, δίνοντας έμφαση σε ομαδικές δραστηριότητες και παιχνίδια ώστε να βοηθήσουμε τα Απίθανα Νηπιάκια μας να αισθανθούν τη σπουδαιότητα της ομαδικότητας και της συνεργασίας.
Ένα παραμύθι που βοηθάει τα παιδιά να νιώσουν την αξία της φιλίας, της συνεργασίας και της ομαδικότητας έχει το τίτλο: «Η Παρέα»

Περίληψη της ιστορίας…
Κάποτε μια μύγα έχτισε ένα όμορφο ξύλινο σπιτάκι, δεν είχε όμως παρέα κι ένοιωθε μοναξιά. Μια μέρα έρχεται ένας ποντικός. Τοκ τοκ χτυπάει την πόρτα.
-Ποιος μένει εδώ;-
-Εγώ η μύγα η ζουζουνίστρα. Εσύ ποιος είσαι;
-Εγώ είμαι ο  ποντικός ο Ροκανίστρας
-Έλα να μείνεις εδώ να γίνουμε δύο. Την άλλη μέρα έρχεται ο βάτραχος… ο λαγός… ο κόκορας… η αρκούδα ώσπου έγιναν μία ωραία αγαπημένη παρέα…

Διαβάσαμε το παραμύθι…
και συζητήσαμε τις εντυπώσεις μας. Ήταν πολύ όμορφο και τρυφερό που όλα τα ζωάκια βοήθησαν και έφτιαξαν το σπιτάκι τους για να μείνουν όλοι μαζί αγαπημένοι.Κι εμείς στο νηπιαγωγείο μας όλα τα παιδάκια είμαστε μια όμορφη παρέα και περνάμε υπέροχα.

Την προηγούμενη μέρα οι κυρίες μας, έφτιαξαν χρωματιστές καρδούλες για όλους μας. ανοίξαμε το κουτί που τις είχαμε φυλάξει και τι να δούμε... Όλες οι καρδούλες κομμένες στη μέση.
Μα τι συνέβη; Απορήσαμε ποιος να έκανε άραγε αυτή τη ζημιά;
Ξαφνικά ακούστηκε μια τρεμουλιαστή φωνούλα. «Εγώ το έκανα… μη με μαλώσετε…  δεν το ήθελα… συγνώμη… αλλά έμεινα μόνο και…» Ήταν το ζαβολιάρικο ποντικάκι που είχε μείνει μόνο του και πεινασμένο όπως ήταν έκανε ζημιές.
Τα παιδιά που δεν τους άρεσε καθόλου αυτή η συμπεριφορά άρχισαν να μιλούν μαζί του και να το συμβουλεύουν. «Δεν είναι σωστό αυτό που έκανες… εμείς μέσα  στην τάξη προσέχουμε, φροντίζουμε τα πράγματά μας και δεν τα καταστρέφουμε… θα σε παρακαλέσουμε να μην το ξανά κάνεις» Το ζαβολιάρικο ποντικάκι που στενοχωρήθηκε πολύ γι αυτό που είχε συμβεί, ζήτησε συγνώμη, υποσχέθηκε πως δε θα το ξανακάνει και κάθισε ήσυχα δίπλα στα παιδιά για να παρακολουθήσει το μάθημα και μας πρότεινε ένα μουσικό παιχνίδι με τις μισές καρδούλες..

"Ψάχνω για να βρω της καρδούλας το άλλο μισό"
Μισές καρδιές στο πάτωμα…


 Βάλαμε μουσική...

και το παιχνίδι ξεκινά... Τα παιδιά  με συνοδεία μουσικής χορεύουν ανάμεσά τους. όταν σταματήσει ο καθένας παίρνει από μισό κομμάτι καρδιάς. Συνεχίζουμε… το κάθε παιδί ψάχνει να βρει τον φίλο του που κρατάει την  άλλη  μισή, χαιρετάμε το φίλο μας, χαϊδεύουμε το φίλο μας κ. τ. λ.

















Τα παιδιά σε ζευγαράκια τώρα χορεύουν, τραγουδούν, αγκαλιάζονται, χαϊδεύουν ο ένας τον άλλον...               

Εγώ κι εσύ μαζί.
Εγώ κι εσύ μαζί.
Τα βάσανά σου είναι και δικά μου,
και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου,
Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,
Εγώ κι εσύ μαζί,
Εγώ κι εσύ μαζί.



Σχεδιάσαμε και χρωματίσαμε τα χεράκια μας τα κολλήσαμε επάνω σε μια καρδιά δίνοντας μια υπόσχεση: "Με το χέρι στην καρδιά φιλαράκι σ' αγαπώ βαθιά!!!"